keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Blogi muuttaa!

Kaikki päättyy joskus ja aikansa kutakin, ja niin on käynyt tälle kohta kolmivuotiaalle blogilleni täällä Bloggerissa. Minulle tarjoutui mahdollisuus siirtyä kirjoittelemaan gains.fi -sivustolle ja tartuin tuohon tilaisuuteen valtaisalla innolla! Muutto tapahtunee nyt tulevana perjantaina ja tuon myötä luonnollisestikin myös blogin osoite muuttuu. Jatkossa voitte seurata mun touhujani osoitteessa:


Vanhat tekstit muuttaa mukana, eli mikään uudelleenaloitus tämä muutto ei ole. Samat touhut jatkuu sielläkin, osoite on vain eri. Kiva jos pysytte mukana! Alkuun tulee varmasti säädeltyä sen kanssa jos jonkinmoisesti, mutta eiköhän se hyväksi kodiksi jo aika pian muutu. Kärsivällisyyttä siis, jos mokailen siellä. :D 

Tervetuloa uusille kulmille!

p.s. Teen blogille myöskin Facebook -sivut loppuviikolla, halukkaat voivat seurata sitä(kin) kautta!

4 kommenttia:

  1. Näitä sivustojahan putkahtelee kuin sieniä sateella. Onnea uusille kulmille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole varma mitä on 'nämä sivustot', mutta kyllähän nettiin sivustoja pulpahtelee harva se päivä. :D Kyseessä ei siis ole mikään blogiportaali tai ylipäätään pääasiassa blogeihin keskittyvä sivusto. :)
      Kiitos!

      Poista
  2. Mä tykkään kun ei tarvitse etsiä blogeja tietyillä hakusanoilla, vaan mieluisia löytyy yhden osoitteen alta. Voi tehdä ihan uusiakin blogilöytöjä :)

    Perässä seurataan ja luetaan niinkuin olen jo pari vuotta tehnyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsellä monesti sama, jos olen blogeja vailla. :) Tuolla nyt ei montaa muuta ole, mutta ehkä laatu korvaa määrän.. :D

      Kiva että seuraat perässä ja että oot noin kauan jaksanut lueskella jo mun horinoita. :')

      Poista